19. desember 2009

VI ØNSKER DERE EN GOD JUL


HIMMEL PÅ JORD
Jeg snublet omkring i svarteste natten. Da tente du stjernen, med lys i fra deg. Jeg følte meg ensom og tung og forlatt da du viste du tenkte på meg.
Jeg hutret og frøs, da du gav meg din varme. Du så vel at jorda var naken og kald. Du lengtet til meg, du sendte meg barnet. Viste meg vei til en stall.

Himmel på jord, en nåde så stor, jeg er ikke alene her jeg bor.
Himmel på jord, en nåde så stor, jeg er ikke alene her jeg bor.

Jeg sloss og jeg led, gjorde alt for å vinne, da hørte jeg englene synge om fred. Legg våpnene ned, det er jul du må finne, en fred inni hjertet et sted.
Hver gang jeg ser opp mot min himmel, så vet jeg at undrenes under er det som har hendt.
Jeg føler meg trygg for jeg slipper å lete, nå vet jeg hvor stjernen ble tent.

Himmel på jord, en nåde så stor, jeg er ikke alene her jeg bor.
Himmel på jord, en nåde så stor, jeg er ikke alene her jeg bor
tekst: Jan Vincents Johannesen, melodi: Amund Enger

Kjære leser!
Takk for alle besøk på hjemmesiden dette året. Takk og til deg som har vært med oss i bønn! Vi ønsker deg en velsignet jul med denne fine julesangen.
Godt å vite at i denne mørke tida er det en stjerne som skinner. Den slukner aldri, for JESUS er verdens lys.
Hilsen Marit og Irene

Ingen kommentarer: