16. oktober 2009

ISRAEL


Vi er nå begge ute i Studiepermisjon resten av året, og kommer sterkt tilbake neste år.
Jeg (Irene) er så heldig å ha fått en måneds studieopphold i Israel
Her skal jeg lese Hebraisk og besøke Israelske og Norske venner.
Jeg er takknemlig til Gud og mennesker
at jeg fikk denne andledningen.
Takk til alle som ber om at dette oppholdet må bli trygt og godt, og at min 50 år gamle hjerne kan klare å lære dette nydelige språket!

Min bopel blir for det meste på Beit Norwegia(HER) i Jerusalem.
Frokost, bordfellesskap og atmosfæren her,
overgår de fleste hotell jeg har vert på.

3 kommentarer:

Øystein sa...

Håper at du får en velsignet tid i Israel Irene. Jeg ønsker meg tilbake igjen. Fantastisk land :D

Irene sa...

Takk kal du ha.
Her er topp. Men jammen er det storarbeid å lære seg språket.

Kjerstin sa...

Så spennende å høre!! Var innom Beit Norwegia da jeg var i Israel - gøy å se for seg hvor du bor!!

Masse lykke til med språket - vet at det er en hel jobb å lære seg, ja! Men lærer'n i meg vet at når motivasjonen og inspirasjonen er på plass, er mye gjort!! ;)

Klem!